De wijkraad bestaat louter uit vrijwilligers te weten:

Voorzitter: Nanine van Olmen (voorzitter@wijkraadbeinum.nl)
Secretaris: Vacature (secretaris@wijkraadbeinum.nl)
– Penningmeester: Martijn Bruil (penningmeester@wijkraadbeinum.nl)

Bestuursleden: (info@wijkraadbeinum.nl)
– Maria Haanappel: Algemeen bestuurslid / groen in de wijk (mariaHaanappel@wijkraadbeinum.nl)
Vacant: Verkeer en verkeersveiligheid
– Vacant: Groen in de wijk (groen@wijkraadbeinum.nl)
– Fred de Jong: Vernieuwing centrum Beinum / project wijkraad 2.0 (freddejong@wijkraadbeinum.nl)
– Ilse Schrijver: Algemeen bestuurslid  (ilseschrijver@wijkraadbeinum.nl)
– Martijn Bruil: Algemeen bestuurslid / project Wijkraad 2.0 (martijnbruil@wijkraadbeinum.nl)
– vacature: website en social media

Hieronder stellen we ons aan u voor:

Nanine van Olmen; voorzitter

Martijn Bruil. Penningmeester + project “wijkraad 2.0”

Ik ben Martijn Bruil, 27 jaar oud en sinds januari 2022 woonachtig in het gezellige Beinum. Ik draag graag mijn steentje bij aan verbeteren van de leefbaarheid van de wijk. Daarom ben ik sinds kort aangesloten bij de wijkraad.
In mijn vrije tijd houd ik mij bezig met klimmen en alpinisme. Door de afwezigheid van bergen in de buurt fiets en wandel ik graag in de omgeving.
penningmeester@wijkraadbeinum.nl

Fred de Jong, project “Hart van Beinum”
Mijn naam is Fred de Jong 66 jaar oud en sedert juli 2022 met pensioen
Ik woon sinds 30 jaar in Doesburg waarvan de laatste 18 jaar op de Koldeweij. Een motivatie voor mij om aan de wijkraad deel te nemen is het verbeteren van de communicatie van de gemeente naar de burgers en ook omgekeerd. Binnen de wijkraad houd ik mij vooral bezig met het centrumplan