Afscheid en een warm welkom bij de wijkraad Beinum
De wijkraad Beinum heeft afgelopen zondag op een feestelijke en warme manier afscheid genomen van drie gewaardeerde leden: Nanine, Fred en Maria. Gelukkig hebben alle drie aangegeven nog op afstand te blijven meedenken. Naast het afscheid was het ook een mooie gelegenheid om onze nieuwe leden te verwelkomen. Ilse heeft de rol van voorzitter op … Lees meer